FANDOM

No Title

No Title

No information

Sürekli Dizi (Özgün adı: Regular Show), J. G. Quintel tarafından yapılmış ABD çizgi dizisi. İlk gösterimini ABD'de Cartoon Network'te 6 Eylül 2010 tarihinde yapmıştır. Türkiye'de ise önce TNT'de, daha sonra da 1 Şubat 2012 tarihinde Cartoon Network'te gösterime girmiştir.

Dizi, 23 yaşındaki Mavi Alakarga Mordecai ve Rakun Rigby adlı, parkta çalışan iki arkadaşın garip ve tuhaf maceralarını konu almaktadır.

Ana Karakterler Edit

  • Mordecai : 23 yaşında mavi bir Alakarga'dır. O Rigby'e göre daha aklı başındadır. En iyi arkadaşı Rigby'dir.Genelde sakin bir yapısı vardır ve Rigby'e göre daha olgundur. Ama tembeldir ve bazen işten kaytarmak ister. En sevdiği şey ise Rigby'e yumruk atmaktır çünkü Rigby hiç karşılık veremez. Rigby onu sürekli kızdırsa da arkadaşlıkları hiç bozulmaz. Kafede çalışan dişi bülbül Margaret'a deli gibi aşıktır. Fakat bunu bir türlü söyleyemez.Ama Türkiye'de daha çıkmamış olan Do or Diaper (Yapmak ya da Bebek Bezi) bölümünde onu sevdiğini söyler.
Dosya:Mordecai-Rigby-Punchies.jpg
  • Rigby : 23 yaşında bir Rakun'dur. Çok yaramaz ve eğlence delisidir. En iyi arkadaşı Mordecai'dir. Dizinin en çılgın karakteridir ve Mordecai'e göre daha çocuksu bir ruha sahiptir. Çok tembeldir ve sürekli tuhaf ve farklı şeyler yapmak ister. En kötü huyu sürekli yalan söylemesidir ve bu birçok kez Mordecai ve kendisinin başına çok kötü işler açmıştır ve Mordecai onu birçok beladan kurtarmıştır. Ayrıca Benson'la hiç geçinemez. Kendisinden daha çekici ve kaslı kardeşi Don'u çok kıskanır ve ondan nefret eder. Ancak kardeşiyle olan sorununu çözmüştür. Video oyunlarında berbat olmakla beraber yumruğa ve her türlü vuruşa karşı dayanıksızdır. 3. sezon'un sonlarında Eileenin sevmiştir.
  • Benson : Benson bir sakız makinesidir ve parkın müdürüdür.Benson'a genelde herkes güvenir çünkü çok sorumluluk sahibi ve çalışkandır.Mordecai ve Rigby'e hiçbir zaman tam olarak güvenmez ve sürekli onları azarlar. Benson kızdığında yüzü kıpkırmızı olur ve bu sayede Mordecai ve Rigby'e sözünü geçirir ve sürekli onları parktan kovmakla tehdit eder ama hiçbir zaman bunu yapmaz.
  • Skips : Skips aslında dağlardan gelen bir Yeti'dir ama çok dostcanlısı ve olgun olduğu için yıllardır parkta çalışmaktadır. Ancak onun üzerinde şöyle bir lanet vardır eğer her yıl doğum gününde geleneksel dansını yapmazsa ölecektir zaten bu sayede yıllardır yaşamaktadır. Genelde yürüyemediği için zıplayarak hareket eder. Çoğu zaman Mordecai ve Rigby'e yardım eder ve bir sorunları olduğu zaman çözmeye çalışır. Sürekli zıpladığı için ismi Skips olmuştur. Çizgi filmin en bilge ve en akıllı karakteridir ve parkta 260 yıldan beri yaşamaktadır. Ayrıca harika bir bowling atıcısıdır. "Alt Etmek" adlı bölümde Rigby'i bilek güreşinde istemeden olsa da öldürmüş, Ölüm adlı ruh alıcı geldiğinde onunla bir anlaşma yapmış ve bilek güreşinde hileyle de olsa Ölüm'ü yenip Rigby'i kurtarmıştır.
  • Pops Maellard : O parkın sahibidir. Park ona babası Mr. Maellard'dan kalmışır. O her zaman çok sakin bir karaktere sahip olmuştur ve hiçbir olaya kızgınlıkla yaklaşmaz. Her zaman pozitif düşünür ve çok temiz yüreklidir. Onun her zaman çoçuksu bir ruhu vardır. Mordecai ve Rigby onu her zaman tuhaf bulur. O dizide genelde Mordecai ve Rigby ile takıldığı görülmüştür. Bu ironiktir çünkü Mordecai ve Rigby ona hiç saygı göstermezken, Pops'ın onlara büyük bir saygısı vardır. Ödemelerini para ile değilde şeker ve lolipop ile yapar.
  • Mitch "Muscle Man" Sorenstein (Kas Adam) : Çizgi dizinin yeşil bedenli,kısa boylu,şişko ve huysuz karakteridir. Mordecai ve Rigby ile uğraşmayı çok sever.Ona göre kendisi çok güçlü ve kaslı diğerleri kassız ve zayıftır.Zaten Kas Adam lakabını kendi takmıştır.Her zaman Mordecai ve Rigby'le atışır ve her zaman Annem şakaları yapmayı çok sever ama bu şakaları ona komik gelirken çevresindekiler bundan rahatsız olmaktadır.Asıl ismi Mitch Sorenstein'dir.En iyi arkadaşı Çak beşlik hayalettir.
  • Çak Beşlik Hayalet : Kas Adamın en iyi arkadaşıdır.Annem şakalarına her zaman gülse ve her zaman Kas Adam ile takılsa da Mordecai ve Rigby'e herhangi bir düşmanlık beslemez.Genelde konuşmaz ama konuştuğu zaman çok yüksek bir ses tonu kullanır.
  • Margaret : Kafede çalışan bir bülbüldür ve oldukça güzeldir.Mordecai'nin ona aşık olduğunu bilmemektedir.Mordecai ve Rigby'le her zaman iyi bir dostluğu vardır.Ancak o her bölümde başka bir erkek arkadaşla görünmektedir ve Mordecai her zaman hayal kırıklığına uğrar.
  • Eileen: Margaret'ın en iyi arkadaşıdır. Rigby'den hoşlanmaktadır ama Rigby ondan hiç hoşlanmaz.Ama 3. sezon'un son bölümlerinde Rigby'de ondan hoşlamaya başlar.

-

Türkçe seslendirme Edit

Seslendirmen Karakter
Harun Can Mordecai
Özgür Özdural Rigby
Levent Sülün-Tugay Erverdi Benson
Berna Başer Margaret
Mustafa Dinç Pops
Fatih Özacun Skips
Tarkan Koç - Erol Eren - Kadir Özübek Kas Adam (Mitch)
Mert Aydın Çak Beşlik Hayalet (Hi Five Ghost)
Işıl Kılıç Eileen

[1]

Kaynak hatası <ref> etiketleri var, ama <references/> etiketi bulunamadı

Also on FANDOM

Random Wiki