FANDOM

150px-Ben 10 Ultimate Alien.png

Ben 10: Ultimate Alien (Türkçe: Ben 10: Üstün Uzaylı), Amerikan animasyon televizyon dizisi Man of Action tarafından yapılmıştır. 26 Mart 2010 tarihinde biten Ben 10 Alien Force'un devamıdır.Cartoon Network (Türkiye)'te eylül ayında yayınlanmaya başlayacaktır. Artık Ben 16 yaşındadır. Omnitrix yerine Ultimatrix vardır. Bu yeni DNA silahı ile artık hem yeni uzaylılara hem de eski uzaylılarına dönüşebilmektedir.Ultimatrix, tesisatçı rozetleri ile iletişim aracı olarakta kullanılabilir.

KONU:

Ben , Gwen ve Kevin Vilgax 'ı yendiler.Ben Vilgax 'ı yendikten sonra gündelik tesisatçı işine geri döner. Ama Jimmy adlı bir çocuğun onun uzaylılara dönüştüğü resimleri ve videoları internete yayınlar. Bunun sonucu bütün dünya Ben 'in kahraman olduğunu öğrenirler.SonraAgreggor adında bir Osmosian, Ben 'i yok etmeye gelir.

KARAKTERLER:

  • Benjamin "Ben" Kirby Tennyson: 16 yaşındadır. Artık Omnitrix yerine "Ultimatrix" vardır. Dünyada artık Kahramanlığı biliniyordur. Gençler ve çocuklar ona hayranken yetişkinler ona güvenmemektedir.Artık Ultimate uzaylı olabilir.Enerji çekirdeğini bulursa evrendeki bütün uzaylılara dönüşebilir.
  • Gwendolyn "Gwen" Tennyson:' 16 yaşındadır.Kevinın kız arkadaşıdır.
  • Kevin Ethan Levin: 17 yaşındadır.Gwen'e aşıktır.Dokunduğu maddeye dönüşebilme yeteneğine sahiptir.Dönüştüğü maddeleri istediği şekle sokabilir.Örneğin; elini kılıç şekline getirebilir.
  • 'Maxwell "Max" Tennyson: 65-66 yaşındadır.Ben ve Gwen nin büyükbabasıdır.
  • Julie Yamamoto: 16 yaşındadır.Ben 'in kız arkadaşıdır.Gemi ile birlikte Ben için yardım eden biri olur.Ben 'in dünyada kahramanlığını destekler. İlk olarak Ben 'i bu seride öpmüştür.
  • Cooper Daniels:15 yaşındadır.Uzun boylu, kaslı ve yakışıklıdır.Kevin 'ın Ultimate Kevin formundan eski haline gelmesine yardım etmiştir.Gwen onu yanağından öpmüştür.
  • James Jimmy Jones : 10 yaşındadır. ßen 10 (Ten)'in büyük bir hayranıdır. Onun uzaylılarını internete yayınlayıp onun ünlü olmasını sağlamıştır. AynıBen 'in ceketinden giyer.

Also on FANDOM

Random Wiki