FANDOM

Bgı.png
Bu seri Bakuganın 3.Sezonudur.Bu seri 23 Mayısta Teletoon,23 Nisan'da Cartoon Network(ABD) kanalında 39 bölümle yaratılmıştır.Çocuklara Süpriz Olarak 23 Nisan'da Türkiye'ye gelmiştir.Aynı zamanda Sega Toys ve Spin Master şirketleri "Bakugan Dimensions" adıyla Bakugan serisinin ilk online oyununu çıkartmışlardır.

KARAKTERLER:

Dan Kuso: 16 Yaşındadır Bakugan Savaşcıların lideridir.Shun ve Marucho ile eski takım arkadaşıdır.Bakuganı Pyrus Helix Dragonoid'dir.Elementi alması ile evrim geçirmiştir ve Pyrus Lumino Dragonoid olmuştur.Dan bu seride ABD'ye taşınmıştır.Bakugan İnterspace'in en iyi oyuncusudur.Evrim geçirmiş Bakugan'ı Pyrus Lumino Dagonoid'dir.İlk Savaş Donanımı JetKor'dur.Sonra savaş donanımı Çapraz Kırıcı olur.

Shun Kazami: 16 Yaşındadır.Bakuganı Ventus Hawktor'dur.Bakugan savaşçılarının Dan'den sonra en yeteneklisidir.Bakugan İnterspace'nin en iyi 2. oyuncusudur.Fabia'ya ilk inanan kişidir.

Marucho Marukura: 14 Yaşındadır.Ren in yardımıyla Bakugan İnterspace'yi kurmuştur ve çok zekidir.Bakugan Aquos Akwimos'dur.İnterspace'in en iyi 3. oyuncusudur.

Jake Vallory: Dan'in yeni ülkesinde tanıştığı ilk arkadaşıdır.Bakuganlar hakkında çok acemidir.Bakuganı Subterra Coredem'dir.İlk Savaşını Brawler to Be bölümünde yapmıştır.

Fabia Sheen: Neathian'ın prensesidir.16 Yaşındadır ve bakuganı Haos Aranaut'tur.İlk görüldüğünde savaşçılar ona inanmadı ama Ren'in bir ajan olduğunu öğrenince takıma katıldı ve dijital klon bakuganları orjinalleriyle değiştirme talebi verdi.

Ren Krawler:16 Yaşındadır ve Gundalian'dan gelen bir ajandır ama Maruchoya ve İnterspace'e büyük yardımları olmuştur.Bakuganı Darkus Linehalt'tır.İlk savaşını Dan ile yapmıştır.Ama serinin sonlarına doğru yeniden direnişe katılır.

Also on FANDOM

Random Wiki