FANDOM

Angel
Angelo Kuralları (Özgün adı: Angelo Rules), RTL tarafından 3D animasyon olarak hazırlanmıştır. Cartoon Network Amerika almasada diğer bir çok Cartoon Network kanalı bu yapımı almıştır. Bir komedi dizisidir. Sylvie de Mathuisieulx ve Sebastien DiologenT tarafından Fransız kitap serilerinden esinlenmiştir. 12 yaşındaki bir çocuğun arkadaşları Sherwood ve Lola ile olan maceralarını anlatır.

Ana karakterler

Angelo Lawrence: 13 yaşında bir çocuktur. Kendisi, Sherwood,Lola ve dizideki pek çok karaktere yardımcı olmak için akla gelmeyecek çok veya tek adımlı binbir stratejisi vardır ve planlarında genelde Sherwood ve Lola`dan yardım alır. Ailesinde annesi, babası, kız kardeşi,erkek kardeşi ve kedisi vardır ailenin ortanca çocuğudur.

Sherwood Forrest: Angelo'nun en iyi arkadaşlarından biridir. Bir dahidir. Angelo planlarında hep onun zekasına güvenir. Çok zekice buluşları vardır. Bunlar kumandalı robot, süper süpürge 3000, GPS sistemli saat, Angelo ve Lola`nın yardımıyla sahte Jpod reklamı vs.

Lola: Angelo'nun en iyi arkadaşlarından biridir. Angelo'nun kardeşi Peter ona hayrandır. Bu yüzden genelde onu Peter`la ilgili planlarda ondan yardım alır. Bazen Lola`yla Angelo`nun aşık olduğunu düşünebilirsiniz.

Lawrence Ailesi

Bay Lawrence: Angelo ve kardeşlerinin babasıdır. Sık sık Tanrı Aşkına der.

Bayan Lawrence: Angelo ve kardeşlerinin annesidir. Ailenin geri kalanının beğenmediği neredeyse her şeyi beğenir. Bunlar Damien Worst, deneysel müzik, Brüksel lahanası güveci vs.

Peter Lawrence: 5 yaşında ve Angelo'nun erkek kardeşidir. Sümüğünü yapıştırmak için evin her yerini tanır. Angelo`yla anlazmaşlık çektiğinde annesine duygu sömürüsü yaptığından dolayı hep o kazanır. En çok Lola`yı sevmektedir.

Elena Lawrence: Angelo'nun ablasıdır. Genelde ona kötü davranır ama Hunter'la sevgili değilken daha kötü davranır. Sadece üç kez olsa da işbirliği yapmışlardır.

Angelo`nun Öğretmenleri

Bay Foot: Angelo'nun sınıf öğretmenidir. Nerdeyse her gün sözlü veya yazılı yapar.Bekar ve Bayan Perla'ya aşıktır. Biraz çirkindir. Gözlük takar. Keldir. Çok sıkıcıdır. Megolamandır, zekasına güvenir.

Koç Zonka: Angelo'nun beden öğretmenidir. Her dersde koşu antrenmanı yaptırır. En iyiler onlardır diye hep Alonso ve Clyde`ı takım kaptanı yapar. Hangi sporda olursa olsun.

Bayan Perla: Angelo'nun resim öğretmenidir. Bay Fudd'a aşıktır. Çok güzel ve öğrencilerine iyi davranır.

Gençler [değiştir]

Alonzo: Angelo'nun okulundan birisi. Çok sportiftir ve beden dersinin 2 koçundan birisidir. Saçında kepek vardır.

Hunter Finger: Elena'nın sevgilisidir. Macera Parkı Diyarı`nda görevlidir. Kaslıdır.Butter Finger'ın abisidir.

Clyde: Angelo`nun okulundakilerden birisidir.Tıpkı Alonzo gibi hem sportiftir.Hem de beden dersinin 2 koçundan birisidir.

Brendy:Hunter`ın aşık olduğu öbür kişidir ve Elena onu Hunter`la beraber görünce çok kızar.

Angelo`nun Sınıf Arkadaşları

Walter Manetti: Okulun zorbasıdır. Angelo'nun ablası Elena'ya aşıktır.

Butter Finger: Angelo'nun okulundan bir çocuktur ve hiçbir şeyi beceremez. Babası Eğlence Parkı'nın sahibidir.

Also on FANDOM

Random Wiki