FANDOM

Adventure Time with Finn Jake

ADVENTURE TIME TV: Cartoon Network - Bölüm Sayısı: 170 Sezon: 6

Macera Zamanı (eski olarak bilinen Finn & Jake ile Macera ZamanıPendleton Ward tarafından oluşturulan bir Amerikan animasyon televizyon dizisi. Bu bir parçası olarak yayınlanan kısa animasyon "Macera Zamanı" dayalı Frederator Studios, Rastgele! Çizgi Filmler Nickelodeon'da. Serisi üzerinde duruluyor gerçeküstü Finn (Gizlemli Tren bölümünden sonra olarak 13 yaşındaki bir çocuk) ve Jake (sihirli güçleri olan bir bilge 28 yaşındaki bir köpek) en iyi iki arkadaş ve kabul kardeşler tarafından üstlenilen maceraları Ooo Ülkesi. Eylül 2008'de resmen kısa greenlighted bir dizi Karikatür Ağ[1 ][2 ][3] Yarıö atak, 11 ve 18 Mart 2010 tarihinde yayınlanan "fragman" serisi 5 Nisan'da resmen prömiyeri 2010 olmuştur.

OlayEdit

12 yaşındaki bir çocuk, köpek ailesi tarafından bir bebek gibi ormanda bulunuyor. Finn ve onun en iyi arkadaşı ve üvey kardeşi olan Jake, sihirli güçleri olan 28 yaşındaki köpek, Ooo Ülkesi'nde yaşayan maceracılar fantezi ve kıyamet sonrası elemanları ile gerçeküstü karakterler tam bir ayar. İkilinin tipik maceralarını tasarrufu, prensesler, kötü canavarlar mücadele, zindanlarda keşfetmek ve ihtiyacı olan insanlara yardım içerir. Ayrıca garip özelliklere sahip karakter karşılamak.

Also on FANDOM

Random Wiki